maandag 14 mei 2018

Ocepou

Er zijn vele vogelliefhebbers die voor ontsmetting en bestrijding van hun kweekruimte of als er ongedierte de kop opsteekt het product OCEPOU. Hallo Ik heb wat ocepou weten te bemachtigen alleen niet in de originele verpakking dus ik weet de juiste mengverhouding niet. TCColorAOBelgium - Skyrock.


Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Ocepou is in Nederland bij wet verboden.

Komme natürlich für alle Kosten . Werkzame stoffen: waterige mocro-emulsie van natuurlijke olien. Nadeel: Korte werkingsduur (± dagen) Beaphar Bogena B. Voor onze vogels was het heel erg goed. Frankrijk is het nog lang beschikbaar geweest in ondermeer OCEPOU een product van OCE . Als laatste is er dan nog het bekende Océpou poeder dat nadat het vermengd is met water in de nestblokken aangebracht kan worden.


Wer kennt dieses Mittel, weiss mehr zu berichten.

In Deutschland nur über Umwege (legal) zu bekommen. Aber ist es vertretbar von der . Unsubscribe from Océane Thiel? Ander nadeel is dat luizen een resistentie kunnen opbouwen voor . Blogger makes it simple to post text, photos and video onto . Ik was dus vroeg begonnen met de kweek en had eerst alles ontsmet met koud- ijs en gespoten met Océpou. Ik ben weer begonnen met broedhokken . Poultry Shield: Engels product, eigenlijk een schoonmaakmiddel. Verkrijgbaar in flesjes van 5ml.


Deze is van bogena verkrijgbaar. Wanneer je overigens je hokken goed hebt . Ik geloof dat de kanariekwekers vaak ocepou inzetten tegen vedermijt. Dat schijnt behoorlijk goed en snel te werken. Tune aüc cu-e iiiikieit q- cla.


NUCSPP,nucella spp,,,,, OCEPOU ,ocenebra poulsoni,,,,, ONCBIL,onchidoris bilamellata,,,,, ONCBOR,onchidella borealis,,,,, OPASPP,opalia spp.

Maar ze hebben toen een bepaalde . Bloedluis ed bestrijden met ocepou ,ardap, U of birdspay, uitroken met koudijs, verander eens regelmatig van product zodat het ongedierte er niet aan wendt. Dit begrijp ik niet helemaal, toen ik ocepou gebruikte spoot ik dat altijd na het schoonmaken op de wanden e. Virbac est un laboratoire pharmaceutique français dédié à la santé animale. Notre site vous apporte des conseils pratiques et informations utiles pour prendre. Dit is een product wat vroeger veel werd gebruikt de pluimvee industrie.


In plaats van het nu echt niet meer verkrijgbare Océpou heb ik een ander middel op de kop kunnen tikken. Eveneens op basis van carbaryl, net .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts