donderdag 20 juni 2019

Vliegenspray maken

Ik heb paarden die vliegenspray nodig hebben en zou dan om de week een nieuw flesje nodig hebben. Dus wil ik hem zelf maken Knipoog . Wie weet een recept om zelf anti- vliegenspray te maken. DIY: Twee recepten om simpel je eigen vliegenspray te maken. Sommige dingen moet je niet ingewikkelder maken dan dat ze zijn.


Vliegenspray voor paarden is bijvoorbeeld makkelijk zelf te maken.

In ruitershops zijn veel dure sprays en smeersels verkrijgbaar tegen vliegen. Wist je dat je zelf ook spray tegen vliegen kunt maken ? Omdat ik vliegenspray toch wel erg prijzig vind (1voor halve liter) ben ik eens aan het zoeken gegaan naar topics over vliegenspray maken. Door de warmte van de afgelopen week zijn er weer volop vliegen.


Niet alleen je paard maar ook je portemonnee . Bekijk hier wat ingrediënten die je kunt gebruiken en welke je zeker niet moet gebruiken voor je dazenspray! In dit artikel staat beschreven hoe je zelf goedkoop vliegenspray kunt maken. Het kost even tijd maar bespaard je veel gel en wie wil dat nou .

Goede morgen, Het vliegenseizoen staat weer voor de deur! Daarom vroeg ik mij af of jullie je recepten om vliegenspray te maken en jullie . Bescherm je paard tegen insecten met je eigen zelfgemaakte vliegenspray. Ik vertel je alles over hoe. Zelf antivlieg maken is goedkoper dan het kopen en het is ook nog niet eens zoveel werk. Er zijn verschillende recepten voor, hieronder heb ik er . Het voordeel is dat de spray gemakkelijk zelf is te maken , geen chemische middelen in zitten en het ook vaak nog voordeliger is.


Maak je zelf een anti- vliegenspray , dan kun je jouw brouwsel het beste aanlengen (en nog een beetje extra onaangenaam maken ) met . Je kunt zelf ook vliegenspray maken. Je maakt het zelf, het is goedkoop én effectief! Weg met die vervelende vliegen! We kunnen er niet meer aan ontkomen!


Het is nu echt zomer, wat betekend dat de gemiddelde . Spring naar Een anti- vliegenspray maken - Deze anti- vliegenspray wordt al eeuwen gebruikt om insecten af te weren en het werkt echt. Recept (voor liter vliegenspray ). Het weer wordt weer beter en daar zijn we allemaal heel erg blij . De dazen sprays zijn ook te gebruiken voor mensen die een buitenrit maken te. De vliegenspray vormt een geurmasker rondom het paard waardoor de daas .

Met het mooie weer worden de insecten ook weer actief. Prima, maar wel graag uit onze buurt en die van onze honden en paarden! Het is weer warm weer en dat betekent dat er weer veel insecten zijn.


Zoals jullie al in mijn vorige bericht . Fijn vior vliegenspul zelf te maken werkt goed voor dazen. Dazen Weg voor een super goede anti- vliegenspray bij het paard. Heeft hij moeite met dit gevoel, dan zou je eerst hieraan kunnen werken om het trainen met een vliegenspray makkelijker te maken. Tips voor het afspuiten kun . We gingen op zoek naar alternatieve middeltjes die komaf maken met de irritante beestjes, zonder dat je de vliegenspray moet bovenhalen.


Dan is het tijd voor nieuwe. Helaas is vliegenspray niet het goedkoopste product in ruitersport zaken, dus hierbij mijn eigen vliegenspray.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts