dinsdag 9 januari 2018

Pilea peperomioides groot

Pilea peperomioides heeft opvallend grote ronde bladeren en vlezige stengels. De pilea peperomioides ofwel Chinese Missionary Plant, Chinese money. De pilea die uiterlijk 40cm groot wordt, zuivert namelijk de lucht in . De pannenkoekenplant (ook wel pilea peperomioides ) is populair!


En je weet: kleinere potten drogen sneller uit dan grote potten. In dit artikel leg ik uit hoe je de pilea peperomioides kunt .

Als deze groot genoeg zijn kunt u met een theelepel voorzichtig wat . De plant maakt zelf ook al veel stekjes! Prijs is exclusief buitenpot. Vorig jaar kreeg ik mijn eerste pannenkoekenplant – pilea peperomioides – van een vriendin. Dat ik niet de enige ben die deze plantjes . Deze grote uitvoering is wat lastiger te verkrijgen dan de potmaat 12. Ondertussen heb ik grote planten staan en stekjes, schrok zelf van het aantal haha!


Even voorstellen: dit is mijn allernieuwste obsessie, de Pilea Peperomioides.

De naam is bijna onmogelijk uit te spreken, maar de plant wordt . Pannenkoekplant ( Pilea Peperomioides ) bij Tuincentrum. In de aarde rondom de grote plant groeiden gewoon allemaal kleine plantjes. Bekijk het product online of kom. Op zoek naar een mooie grote kamerplant? Vandaag wil ik het met name hebben over de Pilea Peperomioides ,. Pilea een hele mooie en grote Pilea Family ontstaan.


Stekjes van de pilea peperomioides - pannekoekenplant. De naam heeft deze pannenkoekenplant te danken aan de grote ronde . Verschillende plantjes, verschillende groottes. Daarnaast zal ik voor de gevorderde Pilea lover, in een volgende blog, een.


Wie kent hem niet: de Pilea Peperomioides of eigenlijk beter. De Pilea is nog steeds een groot favoriet van mij, mede omdat hij zo gemakkelijk te stekken is en makkelijk te verzorgen is. Ik heb een grote en ik doe er ng wat kleintjes bij.


Net als Felien, komt mijn zoektocht naar Pilea Peperomioides ook bij jou uit, want niet te . Want met zijn glanzende, ronde bladeren op lange, dunne . De cactus leek een tijdlang de aanvoerder in de grote ze.

Ik wilde dat deze planten er ook groot waren, met grote bladeren. En, een Pilea is niet moeilijk te verzorgen. Potgrond lichtjes laten opdrogen tussen gietbeurten .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts