maandag 12 maart 2018

Kruidenplantjes lidl

Maar hoe worden deze kruiden geteeld? Lidl -fan Johan ging op onderzoek uit bij onze. Bij de Lidl verkopen ze geen voorverpakte versies, bij de Dirk is . Deze pagina toont kruidenplant folder aanbieding bij Lidl - details. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die u kunt .

Zo heb ik kruiden van de AH geprobeerd en dat werd niks. Ik had een potje munt, in het begin inderdaad weinig afgeknipt, . Gaan die kruidenplantjes uit de supermarkt bij jullie ook zo snel dood? Goed nieuws: het blijkt niet aan jou, maar aan de plantjes te liggen.


Uit ervaring blijkt dat kruidenplantjes uit diverse supermarkten het vaak minder goed doen dan uit tuincentra. De wortelgroei van de planten is anders en dichter. Alles door elkaar of elke soort in een eigen vakje.

Een kruidentuin kan in elke vorm die je wil. Rechthoekig, in taartpunten of een spiraalvorm. Je hebt ongetwijfeld ook al ooit een kruidenplantje gekocht in de supermarkt: verse basilicum, munt of koriander. Ben je benieuwd naar de nieuwe weekacties van de Aldi, Lidl , HEMA.


Afgelopen week hadden ze bij de plaatselijke LIDL precies die drie. De groentenboer heeft vaak kruidenplantjes , sommige bloemen- en . Regelmatig koop ik kruidenplantjes in een pot. Hoe kan dat dat steeds mijn kruiden (basilicum plantjes)uit de. Iemand wilde twee weken basilicum van de Lidl hier stallen in mijn kas.


Wij leren consumenten hoe ze hun kruidenplantjes goed kunnen. Nog geen zevenblad en brandnetels bij de Lidl , maar dat komt ook nog . Koken - Verse kruiden in pot uit de supermarkt. Die van de Lidl staan bij mij minimaal twee weken. Het kan misschien nog langer, maar dat . De potjes basilicum van AH, Lidl en Jumbo zijn minder goed vlgs mij.


Italiaanse kruidenplanten , Diverse eetbare soorten zoals tijm, rozemarijn of mint.

In pot gekweekt en goed afgehard. Kruiden kweken in eigen tuin is niet moeilijk. Hier lees je alles over kruiden kweken in tuin of op balkon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts