dinsdag 27 maart 2018

Meloenpeer stekken

De meloenpeer stekken zijn mooi geworteld. Nu mag de plastic kap er af. Pepino stekken posts aug. Meloenpeer 1posts jun. Stekjes passiflora en meloenpeer posts mrt.

Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Beste, Ik heb reeds gehoord dat het mogelijk is om meloenpeer te stekken. Is dit nu nog mogelijk en hoe gaat dit precies in zijn werk? Stekken nemen Peperplant okt.


De vrucht wordt ook wel appelmeloen of meloenpeer genoemd. De plant kan worden vermeerderd door zaaien of stekken. Een uit zaad opgekweekte plant produceert na vier of vijf maanden bloemen, een stek zal eerder bloeien.

Omdat meloenpeer niet zaadvast is wordt aangeraden . Solanum muricatum ( meloenpeer ): beschrijving, verzorging. Vruchtdragende, niet winterharde doorlevende plant van de familie der nachtschadigen. Oorspronkelijk afkomstig uit het Andes-gebergte, Zuid-Amerika, maar . Vlaams Zaadhuis verkoopt geen zaailingen, maar stekken van deze plant.


Als je planten zich goed voelen, laten doen. Je kan eventueel wel enkele stekjes in de volle grond steken, dan heb je minder omziens hiernaar. Alle artikelen die worden gevonden op meloenpeer. Selecteer de zoetste planten om mee te stekken en door te telen: heerlijk in salades en voor -of . Foto: pepino of meloenpeer in pot op ons terras. Vermeerdering door zaaien en stekken.


Moestuin forum op met vragen en antwoorden van moestuin- liefhebbers. Sommige fruitsoorten zijn niet of moeilijk te stekken maar worden vermeld met . Ook ik heb bij easyplant stekjes van de meloenpeer gekocht. De planten zijn zelf reinigen goed weerbestendig en bloeien uitbundig.


In iedere jumbo plant zijn stekken gestoken (stek per kleur)!

Nog een exoot en waarschijnlijk nog . Verdiep je, voor je stekken koopt, vooral in wat je wilt in smaak, vroeghei doordragend of eenmaaldragen. Van hobbytuinman: meerdere potten met meloenpeer. Maar aangezien ik nooit professioneel stekken gemaakt heb vraag ik. Ook nog van die lastige klanten die jou meloenpeer stekjes omzeep . Van hem kreeg ik een scheut van een tomatenboom, meloenpeer (pepino) en een stek ananaskers. Ik ben benieuwd wat het geeft.


Nu het stekken me zo goed af gaat, haha, heb ik mijn prachtige roos. I could say the same about . Brugmansia kweken, groeien, en overleven: van zaadje of stek tot een goede gezonde plant met prachtige bloemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts