vrijdag 31 juli 2015

Passievrucht plant kweken

Hoi Ik heb passievruchten gekocht nu vraag ik me af of ik de pitten van de. Ik zal in de winkel eens kijken naar de passie flora plant. Probleem met passieflora mrt. Passiflora caerulea passievrucht ? Passievruchten nogal makkelijk te kweken aug.


Passiebloem of passievrucht een opvallende kuipplant in warme. De rimpelige, rijpe vruchten zijn erg aromatisch als je ze vers . Ook in Nederland kun je eetbare passievruchten kweken. De plant kan wat kieskeurig zijn en heeft ruimte nodig om uit te groeien,. Zaden van vers geoogste passievruchten ontkiemen snel, maar oudere, droge zaden . Bij vrienden hangen er ook genoeg vruchten aan de planten. Ooit geweten dat je zelf prima avocadoplanten , citroenboompjes en passievruchten kunt kweken ? In deze blog leg ik je stap voor stap uit hoe . Kweek ze in een kas, die je net vorstvrij kan houden of in een grote pot, die je.


In de cyclus van de plant is een zaaitijd van februari-mei aan te bevelen, met extra zorg . Dan kan je stekken nemen van wortels, stelen of bladeren van de plant. Bonsai kweken uit stek of Sashiki in het Japans soorten, bonsai, bomen, stekken, stek, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts