vrijdag 9 september 2016

Snelkoppeling maken op bureaublad windows 10

Een bureaubladpictogram is een snelkoppeling naar een uitvoerbaar programma, bestand of map. Een snelkoppeling maken op het bureaublad : de manieren. Ga naar het bureaublad en klik eenmaal met je muis op een leeg stuk . Die zijn na update Win verdwenen en ik kan ze niet allemaal.


Een in Edge geselecteerde site als snelkoppeling op het.

Meer resultaten van. Afbeeldingen van snelkoppeling maken op bureaublad. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Instructie video: Hoe een snelkoppeling naar het bureaublad te maken in windows 10. Zet de website als snelkoppeling op het Bureaublad.


Recht klik op je bureaublad , ga naar optie nieuw. Gewoon een snelkoppeling maken en verwijzen naar de site.

Een website als snelkoppeling op uw bureaublad , met Edge als browser. Aan Start vastmaken en klik op de linker . Windows en deze tegel een. Ze maken het werken makkelijker. Kies nu: Instellingen voor bureaublad pictogrammen.


Op mijn bureaublad heb ik een aantal groepen per staan met een snelkoppeling. Snelkoppelingen op het bureablad. Lees hier hoe u eenvoudig een snelkoppeling op uw bureaublad kunt maken die Firefox opent en u naar een favoriete website brengt.


Methoden:Verander de programma-pictogrammenMaak pictogrammen en snelkoppelingen op. In Win XP, Win of Win op het bureaublad een snelkoppeling naar een. Klik of tik op Vastmaken aan Start om de Skype-tegel vast te maken aan het . Surf naar de webpagina of . Uitgelicht jaar App Store.


Hoe kan ik een snelkoppeling naar mijn webcam maken ? Het pictogram voor de webcam wordt niet standaard op het bureaublad weergegeven.

Het is een snelkoppeling naar . Probeer dan een snelkoppeling te maken. Ik wil een snelkoppeling op mijn PC voor kpn veilig. Het gemakkelijkst kan je de snelkoppeling maken vanuit de account.


In de betreffende gebruikersaccount kan je de map bureaublad openen. Niet alle toepassingen maken een snelkoppeling aan op je bureaublad zodat je ze vandaar kan opstarten (denk maar aan Ms Office).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts