vrijdag 16 september 2016

Dracaena giftig

De plant is giftig is voor katten en kattenbezitters kunnen beter een andere plant kiezen. Dracaena is een populaire, goedkope kamerplant. Goed in het zuiveren van de lucht van giftige stoffen.


Zorg er dus voor dat je huisdieren niets innemen van deze plant en neem . Voor honden en katten zijn de meeste soorten wel giftig , dus let. Lijst van weinig of niet giftige planten. Dizygotheca elegantissima. Veel kamerplanten zijn giftig voor je hon sommigen zijn zelf ronduit levensbedreigend. H et eten van de bladeren kan maagirritaties veroorzaken bij dieren, dus let hier op bij huisdieren.


Alles over de kat Ziektes Giftige planten. Als de vogel een giftige plant heeft gegeten, probeer dan de naam te achterhalen en neem. Ik heb al jaren een dracaena in huis, en die ziet er anders uit als de . De lijst hieronder geeft een overzicht van planten die bij inname door uw kat mogelijk giftig of. Het eten van bladeren door . Hallo iedereen , Ik zag daarjuist mijn konijn aan mijn dracaena eten , dat is. Ik heb niet direct gevonden dat deze soort van de draceana giftig.


Vind hier de populairste giftige kamerplanten voor hond en kat. Hoe giftig een plant is, verschilt per plant. Ist der Drachenbaum für Katzen giftig ? Welke planten zijn giftig en welke geschikt voor uw vogels?


Der Drachenbaum ist nur leicht giftig , vor allem für Katzen. Nu heb ik eens opgezocht en blijkt dus dat de drakenboom giftig is Ik vind dat het op de slijmvliezen. Het is de dracaena marginata trouwens.


SYMPTOMEN: Effect op de slijmvliezen. Eenbes of Paris yuadrifolia. De gehele plant is zeer giftig.


GIFTIG : Volledige plant, maar . Ik ga er vanuit dat leguanen minder sterk zijn dan . Let op: de plant is licht giftig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts