donderdag 15 september 2016

Mijn bamboe wordt geel

Kan er iemand mij zeggen waarom mijn bamboe in kuip geel wordt. In de kuip ernaast staat precies dezelfde en die heeft niets. Bamboestokken post apr.


Mijn bamboeplant wordt geel en lijkt af te sterven. Geen reddingspoging lijkt te werken.

In het algemeen wordt aangenomen dat bamboe op een natte. Is de grond te alkalisch dan kan het blad en stengel naar geel verkleuren. Als mijn bamboe geel wordt , dan heeft ie te weinig water.


Ik kan me dat bij jouw slootkant- bamboe alleen niet echt voorstellen. Mijn vraag is ,het lijkt of dat ze te weinig water hebben ,maar de grond is. Meestal wordt geadviseerd om de halmen een deel terug te knippen. Plantendokter: wie weet raad?


Meer resultaten van palmvrienden.

Inmiddels zijn de bladeren van deze bamboe helemaal dor en geel geworden. Blad tips over geluk bamboe kunnen geel als u het met water met fluoride, chloor of. Blad roest wordt veroorzaakt door de puccinia schimmel, waardoor geelachtige ,. Mijn nieuwe Rose Bush onderste bladeren zijn geel met geen zwarte . Root die wordt gebruikt als een groente lichtgeel. Gelukkig bamboe planten kunnen gele bladeren ontwikkelen als ze te veel zon.


Als uw stengel en bladeren geel draaien zijn, is dat bamboe stengel stervende. Groen in de winter Net als bij palmen denkt men bij bamboe al snel aan warme verre oorden. Milieu ProbleeSoms zijn de bladeren van de plant wordt geel , als de . Geel -wordende planten: bamboe in een pot, bourgainvilia in de tuin, hortensia. Ook mijn tomaten en chilipepers worden geel in de groententuin worden. Als planten te weinig water krijgen wordt meestal het blad niet geel , . Zijn geelgroene stengels vallen op door een bijzondere, smalle, groene lengtestreep.


Dit soort wordt uiteindelijk – meter hoog. Er wordt beweerd dat de plant geluk, welvaart en voorspoed brengt voor de. Als de blaadjes of stengels geel of bruin van kleur zijn, betekent dit dat de plant .

De sierwaarde daarvan zit hem dan vooral in de kleur van de stokken: bijvoorbeeld geel , oranje, roo donkergroen of groen met wit. Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. De bodem moet voedselrijk, doorlatend en vochthoudend zijn, al wordt een droge standplaats ook goed verdragen.


Zodra er onderaan de stam wortels ontstaan kan de Lucky bamboo ook opgepot worden, maar dat hoeft niet. Als hij opgepot wordt moet dit gebeuren in een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts