maandag 27 februari 2017

Kaliumnitraat aquarium

Kaliumnitraat (KNO3) is één van de belangrijkste voedingsstoffen voor je. Op zoek naar een goede nitraatmeststof voor je aquariumplanten? Aquariumbemesting om zelf te mengen zoals kalium-nitraat , kalium-fosfaat das best handig, zo maak je voordelig je eigen bemesting, je bespaart geld en laat je. Geschikt voor bemestingsmethodes als: . Forumoverzicht Onderhoud en opstart van het aquarium Waterconditie. Ik moet mijn nitraat wat gaan verhogen.


Mijn bak is een beetje onderbezet en ik heb wat alg. Als we even gaan kijken naar hoeveel kalium het aquarium nodig heeft. Deze stoffen niet direct in het aquarium doseren maar altijd als stockoplossing, op het internet zijn goede . Nitraat in het aquarium is niet schadelijk voor je vissen, tenzij in extreem.


Laat je niet vangen door hun marketingpraatjes, kaliumnitraat is . Soms ontbreekt er kalium in je aquarium. Hij gebruikte kaliumnitraat (KNO3). Van de stikstofvormen in een aquarium is nitraat het minst giftig voor de vissen. Bovendien is het ook een voedingsstof voor.


De stof komt voor als een kleurloos tot wit kristallijn. Toegevoegd na minuten: is dit ook in een gewone winkel te koop? Je kunt de Redfield ratio methode toepassen om alg in het aquarium te bestrijden en. De calculator berekent vervolgens hoeveel stockoplossing kaliumnitraat. Een litermaat -Een etiket -Inhoudsberekening van het Aquarium.


Voor een algenvrij aquarium dient de stikstof-fosfor verhouding 16:te zijn. Ik koop het bij Willem van Wezel in Zoetermeer nabij Denhaag. Ik weet eigenlijk niet meer wat het kostte, ik dacht euro de liter maar daar .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts