maandag 11 augustus 2014

Dracaena marginata snoeien

Is hij daardoor minder mooi geworden, dan kunt u hem snoeien. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. Hallo, ik heb in huis een dracena marginata (zie foto hieronder) staan. Ik zou niet onder de vertakking snoeien maar de takken apart.


Deze heb ik reeds meerdere keren in fasen gesnoeit.

Van gesnoeide toppen heb ik nieuwe . Be sure to check out KEEP YOUR HOUSEPLANTS ALIVE, our houseplant care book here: . Tuinforum onderwerp: wanneer dracaena marginata snoeien. Bekijk alle reacties via groeninfo. Kleinfruit snoeien is nodig om het daarop volgend jaar een goede oogst te kunnen krijgen.


Hieronder een beschrijving van hoe kleinfruit gesnoeid kan worden. Deze mooie vertakte bonte dracaena marginata bicolor brengt de zon in huis. Gebruik daarom uit voorzorg handschoenen als je de plant snoeit of verplant.

Hallo ik heb een draceana marginata , en de stam is zacht geworden. Je ontkomt er niet aan als je een tuin hebt: snoeien. Concreet heb ik op dit moment een dracena marginata die begint serieus door de pot. Misch na het snoeien de wonde afdekken met entwas.


Dracena Marginata op stam is een mooie kamerplant die leuk staat in zowel de huiskamer als op kantoor. Deze plant heeft weinig verzorging nodig en kan goed. Dracaena gele bladeren, bruine punten.


Mooie soorten zijn bijvoorbeeld Marginata (links), Fragrans (rechts), Lemon Lime ,. Het voorjaar is de beste. Gebruik een scherpe en propere tuinschaar om de boom te snoeien indien er zich zwakke . Snoeien voor dracaena is nodig om de groei van laterale scheuten van de. Bij mij was dracaena marginata heel erg naar boven verlengd. Skeletplant, verzorging, planten, snoeien en stekken van Alocasia amazonica. Hij is familie van de Asparagaceae en komt van oorsprong uit West-Afrika.


Christusdoorn, verzorging, planten, snoeien en stekken van Euphorbia milii - Tallsay. Consumptie, niet voor consumptie.

Bij het snoeien van andere soorten komt zeer matig vocht vrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts