maandag 18 mei 2015

Slim pasta kopen jumbo

MASSA DE KONJAC SLIM PASTA SPAGHETTI 2G . Ontbrekend: kopen Nieuw? Bericht van Slimpasta : er zijn nu havervezels aan het product. GW Gezondheidswinkels, Vitaminstores, DA Drogisterijen en Jumbo. Wij van het Vastendieet zullen er daarom ook wat .

Volgens de Slimpasta -site staan hun waren te koop bij De Tuinen, Jumbo en DA. Slim pasta Nu ook bij Jumbo! Daarvan zijn De Tuinen voor mij het dichtstbij. Hoe dan ook, ik koop zelf de shirataki noodles bij de jumbo of de toko, . Jumbo vestigingen, in het schap van de speciale voeding.


Aldi in elk geval maar leeg te kopen. Het schijnt bij de Jumbo ook te koop te zijn onder de naam Shirataki . Zou jij deze pasta of rijst kopen ?

Overduidelijk voor mij, ik ga het niet eens kopen ! Wie minder koolhydraten wil eten, moet het zonder pasta stellen. De spaghetti en andere producten van Slendier zijn low carb. Foodwatch geteste huismerkproducten van Jumbo , AH, Aldi en . Pasta zonder koolhydraten. Dat klinkt toch onmogelijk? Daarom is er steeds meer vraag naar koolhydraatarme pasta.


Hoe zit het met de koolhydraat arme pasta van de Jumbo ? Waar kan ik Dreamfields pasta kopen ? Helaas hebben wij niets gevonden voor koolhydraatarme pasta jumbo. Wil je pasta , rijst of noodles eten zonder al die koolhydraten en kilocalorieën . Gratis verzending vanaf €20. Scitec Nutrition JUMBO is de weight gainer is voor mensen die snel (droge) spiermassa aan willen komen (eiwit).


Als je Jumbo van Scitec Nutrtion wilt kopen. Een lekkere pasta Carbonara of Bolognese hoef je echt niet te laten staan, dankzij koolhydraatarme pasta. Ik ben er erg benieuwd na.

Koolhydraatarme pasta kopen. Let er bij het kopen van eiwitpoeders op dat er niet veel suikers of.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts