maandag 25 mei 2015

Zelf sokkels maken

Houten MDF bouwpakket sokkels op maat voor een strak naadloos resultaat. Sokkel wordt zonder nieten of schroeven . De MDF-panelen worden in verstek gezaagd. Maar als u zelf een beeld gemaakt hebt en een sokkel bij ons koopt boren wij.


Deze zuil moet u zelf in . Om het dan nog wat lastiger te maken : waar zet u het beeld met sokkel neer?

Ze hebben dan dezelfde uitstraling. En qua prijs zijn ze een stuk goedkoper. Je kunt eenvoudig deze sokkeltjes zelf maken. Dit ga ik jullie leren in dit Blog. Indien je niet zelf kunt lassen.


Hoe vind je dan de juiste persoon die dat wel kan? Zuil te bestellen elke afmeting leverbaar. Vind sokkels op Marktplaats. Beeldenmarkt heeft nieuw in het assortiment sokkels uit composiet.

Voor iedereen een voordeel. Tevens is het mogelijk om zelf een keuze te maken voor een andere . Je kan de sokkel zelf naar eigen behoefte en smaak aanpassen aan uw werk. Je kan combinaties maken : door sokkels op hun zijkant te leggen, bekom je lage . Maar zelfs na bijna jaar ervaring, blijven wij elke dag onze kwaliteit optimaliseren. Ik heb onze oude eiken keuken kastjes geschilderd en ik wil nu de keuken terugsplaatsen.


Hallo, Ik vroeg me af hoe ik het beste een verhoging kan maken om mijn. De sokkels van MDF hebben een strak uiterlijk doordat ze in verstek zijn vervaardigd. De blanke versie kunt u zelf in de gewenste kleur schilderen. Zelf een stenen sokkel bouwen uit een mengsel van keien en cement.


De mal voor de sokkel maken. In dit blog laten we zien hoe we. U doet al uw werk tekort als u een sokkel koopt (of zelf maakt) die niet bij uw. Sokkels maken In de expositieruimte die we mogen gebruiken worden.


Bij een doe-het- zelfzaak laten we een aantal mdf-platen op maat . Geconcentreerd is ook de tentoonstelling zelf : negen beelden, . Wij maken sokkels voor zonnewijzers op maat. Ook prima te gebruiken als sokkel. Voorzien van leuke accenten zoals.

Steigerhouten sokkel op de foto afgebeeld in afmeting 43x43x120cm ( lxbxh) in oud steigerhout. Andere afmetingen uiteraard ook mogelijk. Om dat beeld te kunnen plaatsen moet ik een sokkel maken of kopen. Welk materiaal is hiervoor het beste geschikt?


Met verschillende maten buizen waarmee de sokkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts