vrijdag 31 maart 2017

Koolhydraatarme pasta action

Altijd op zoek naar nieuwe producten, stuitte ik bij de Action op een schap met Zero Pasta. Een pasta die koolhydraat vrij, vetvrij en glutenvrij is, met een te . Wát zit er dan wel in Zero. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding.


Ik beoordeel de zero pasta en rijst van de action. Ik zou koolhydraatarm eten echter niet snel aanraden…en al helemaal niet als je graag .

Witte pasta bevat erg veel snelle koolhydraten. Kun je pasta toch niet weerstaan? Neem dan volkoren-, spelt- of koolhydraatarme pasta. Naast drie varianten Slim Pasta (Penne, Fettuccine en Spaghetti ) zijn er. In menig dieet wordt een bord pasta bijna verdoemd.


Maar toen liep ik door de Action en toen zag ik hem daar staan. Zero Pasta bevat minder dan calorieën, geen vet, geen suikers, geen gluten. Het is ideaal in een koolhydraatarm dieet.

Een aantal kant-en-klaar producten die passen in een zeer koolhydraatarm menu en die je gewoon in de. Pasta gemaakt van 1 zewier en is rijk aan kelp (jodium). Daarom is er steeds meer vraag naar koolhydraatarme pasta. Droge Dreamfields pasta bevat daarentegen slechts gram koolhydraten per 75- grams portie. Ik kwam ook tegen koolhydraatarme pasta bij de Action 2gram verpakking . Verkrijgbaar voor €per zakje bij alle vestigingen van Action.


Zero Pasta , Zero Noodles en Zero Rice zijn koolhydraatvrije, vetvrij én glutenvrije pasta. GLUTENVRIJ, CALORIEARM EN KOOLHYDRAATARM RECEPT VAN DE WEEK. Maar als ik in plaats van gewone pasta deze koolhydraatarme pasta eet bij het avondeten, kan ik mooi ook nog een toetje eten.


Zero pasta is een merk dat sinds kort koolhydraatarme pasta , noodles en rijst verkoopt bij de Action. Uiteraard kon ik het niet laten dit uit te proberen en heb ik. Ook als je een koolhydraatarm dieet volgt is het eten van slim pasta , slim rijst en slim noodles ideaal. Bij het gebruiken van de slim pasta.


Toen ik ruim drie jaar geleden gestart was met mijn koolhydraatbeperkte eetpatroon, kocht ik bij de Action enkele zakken koolhydraatarme rijst . Zero, glutenvrije, suikervrije en vetvrije pasta met minder dan calorieën per. De spaghetti , noodles en rijst van Zero zijn exclusief verkrijgbaar bij de Action. De rest is afhankelijk van de soort pasta die je wilt maken.

Recept: Courgette Spaghetti ( Koolhydraatarm ). Ik zag vandaag bij de action een julienne peeler voor nog geen € dus voor wie wat minder te besteden heeft is . Shirataki noodles of konjac noedels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts