woensdag 14 juni 2017

Betonlatei plaatsen

De latei moet hiervoor dus . Op de werf zelf wordt dit voorgespannen latei vermetseld zoals een baksteen en vormt ze de trekzone van het geheel. Na het plaatsen van een stuk kan de . Kun je me gedetailleerd uitleggen hoe ik het best tewerk ga om een latei te plaatsen voor een nieuwe deuropening. Latei ter overspanning van metselwerk.

Eventuele emballage en additionele verzendkosten worden berekend na het plaatsen van de order. Moet er een latei boven een deur geplaatst worden dan dient met een aantal zaken rekening gehouden te worden. Het plaatsen van een latei. Goedendag allemaal ik zal me eerst even voorstellen!


Plaatsen latei boven kozijn oud huis posts aug. Gedimat heeft alles in huis om lateien te gebruiken in uw bouw- of renovatieprojecten. Een latei is onontbeerlijk om de belasting .

Wanneer u op zoek bent naar lateien en u deze wenst te laten plaatsen door een. Het type latei waarvoor u kiest zal dus altijd een niet onbelangrijke invloed . Het is wel verstandig om altijd lood te plaatsen onder de latei. Kantplank onder het kozijn plaatsen. Bloktrede altijd op een goed verdichte ondergrond plaatsen.


Wij adviseren de latei op oplegvilt of folie te plaatsen. Hallo Klussers, Ik ben van plan mijn huidige achtergevelopening te vergoten naar meter. Ik wil namelijk een grote schuifpui plaatsen. Mijn vraag is dus hoe ik een latei kan aanbrengen aan een muur. Ik dacht aan een vierkante balk (90x90mm).


Een Staltonlatei is een geprefabriceerde latei in voorgespannen beton, met een rand in gebakken. Snel te plaatsen : de latei wordt gewoon meegemetseld. Bij een sparing met aan beide zijden een kalkzandsteenwand wordt de kalkzandsteenlatei op de geplande hoogte in een mortelbed gelegd. Zorg dat er iemand in de buurt is die je kan helpen om de latei op zijn plaats te tillen. Begin met het weghalen van.


Voordat je de muur begint.

In de definitieve constructie dient de voorgespannen betonlatei voor het opnemen van de . Een zelfdragende latei is in staat zelfstandig belastingen te dragen. IPE 180) in gevel herstellen, metselwerk in delen verwijderen . Daarnaast is het aan te bevelen om op plaatsen waar spanningen verwacht worden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts