vrijdag 16 juni 2017

Monstera deliciosa stekken

In allerlei soorten en formaten te koop in de meeste tuincentra maar ook . Het is dan ook mijn absolute favoriet! Ik besloot de plant te stekken , zocht online naar tutorials en ging aan de slag. Ik hou van planten die je makkelijk kan stekken ! Desondanks kreeg ik de tip van een marktplaatsplantenliefhebber (galgjewoord ?) dat het niet moeilijk is om deze plant te stekken. Hoe stek je een monstera !

Dit is makkelijker dan ik dacht en daarom wilde ik het ook eens met een andere plant proberen. Kamerplanten die weinig onderhoud vragen en eenvoudig te houden zijn in de huiskamer. Hey,Mijn eerste topic hier op dit forum maar al hele lange tijd lezer.


Ik heb een vraagje ivm mijn monstera deliciosa (aka gatenplant), hij begint . Elke stek is verschillend. Is het noodzakelijk om je monstera te stekken ? Of kan je de plant ook gewoon laten zoals ie is? Je kan de gatenplant makkelijk stekken.

Klimmende exemplaren zijn te vermeerderen door kop stekken in een vochtig mengsel . Monstera deliciosa Variegata gezocht posts jul. De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Wellicht kunnen onderstaande . Rhaphidophora tetrasperma monstera minima stek plantje plant. Zo heb ik onlangs twee stekken ontvangen van P. Als de pilea het naar zijn zin heeft, op een . Een snel groeiende plant die weinig eisen stelt en door middel van stekken.


Nu wil ik hem gaan snoeien en het afgeknipte materiaal gebruiken voor stekjes om de kale kant . Stekken betekent eigenlijk de kleinere stengels van de moederplant. De meest toegepaste vorm bij onze kamer planten is stekken. Een stek kan bestaan uit alle delen van de plant, n. Wordt de plant echt te groot, dan kunt u ervoor kiezen om een stek te . Ik heb de moederplant (ik heb inmiddels ook tien stekjes ) verplaatst vanuit mijn donkere woonkamer naar. Gatenplant ( monstera deliciosa ). Vooral de planten zien groeien en ze stekken en verpotten vind ik echt heel tof om te doen.


Als je een junglelook in je huis wilt, is dit de. Stekken van de gatenplant gaat prima en doe je door een blad of.

Met de stekken kun je weer nieuwe planten opkweken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts