donderdag 30 april 2015

Monchoutaart met kersen

Een heerlijke monchoutaart met kersenvulling en een bodem van koekkruimels. Deze supermakkelijke en overheerlijke taart is een reden om alle onbelangrijke dingen ook te vieren. Je eet er standaard te veel van, maar ach.


Het recept voor de lekkerste en makkelijkste monchoutaart met kersen. Maal de koekjes fijn tot paneermeel (niet tot stuifmeel). Snelle monchoutaart in minder dan minuten met slagroom, mon chou, suiker, vlaaifruit en bastognekoeken.

De monchoutaart met kersen is waarschijnlijk het bekendste recept. Je ziet deze monchoutaart vaak op verjaardagen. Een taart die meestal als eerste op is! Zo heb je lekker veel kersen op de taart maar wordt het niet te vol omdat je niet alle . Het meeste werk is nog wel geduldig . Afgelopen zaterdag maakte ik er nog weer eentje voor mijn verjaardag, want ook in mijn familie is het een . Dit is nog steeds de lekkerste taart die ik ken.


Laat de monchou op kamertemperatuur komen.

MonChoutaart , ik ben er zó gek op. Voor de liefhebbers hier mijn recept. Niet moeilijk en wel heeeeel lekker. Doe het bakpapier in de springvorm.


Een paar weken geleden had een vriendin mij gevraagd om op haar bruiloft een paar taarten te maken voor op hun taartentafel! Smelt de boter in een pan op laag vuur. Verkruimel de koeken in een keukenmachine en voeg bij de gesmolten boter. Helemaal gemakkelijk, deze chocolade-kersentaart maak je zonder oven, no bake. Echt een klassieke taart die lekker blijft.


Monchoutaart maken is makkelijk met dit monchou taart recept. Een van de 5lekkere Dr. Deze taart is eenvoudig te maken en je . Op deze manier zou je de monchoutaart ook goed als dessert. De kersen zijn helaas niet meer in het seizoen, dus maak ik gebruik van . Als de taart goed is schep hier dan de kersen vlaai vulling op, zo krijg je een heerlijke kersen monchou taart. Om dan uit je werk te gaan stressen in.


Uiterst makkelijk en snel monchoutaart recept met confituur van kersen : geen gelatine en zonder oven.

En dat kan heel goed met deze monchoutaart vol lekkernijen: bosbessen, roomboter, roomkaas, slagroom,bananen en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts