dinsdag 3 november 2015

Honda grasmaaier messen

Grasmaaiermessen passend voor HONDA grasmaaiers. NATWEERMES HONDA HRX 4VERSAMOW. Het mes is gemakkelijk te . Webshop SERVICE-ONDERDELEN Machine Messen grasmaaiers. Onze messen breken niet maar buigen mee als de maaier per ongeluk in aanraking .

Ik zou het mes van mijn grasmaaier er willen afhalen - is dat gewone. De messen van uw grasmaaier slijpen is belangrijk voor een strak gazon. Wij kunnen uw grasmaaier ook voor u slijpen. Een grasmaaier of gras(maai)machine is een apparaat dat wordt gebruikt om.


Meestal kan de hoogte van de messen worden ingestel om zo de beoogde . Kunststof maaidek, messen zijn net geslepen klaar voor gebruik. Als het werk van de grasmaaier er weer voor een jaar opzit, kan men om de. Ik heb een honda grasmaaier type HRD536C.

Nu is het soms ook als ik het mes inschakkel dat hij al stil valt zonder te maaien. De mulchingset voor de HRD-5grasmaaiers bestaat uit twee messen en een afdichtingsstop. De stop houdt het gras onderaan en de twee messen zullen het.


Spring naar Messen slijpen - Je kan je grasmaaier weer een stuk beter laten werken als je de messen laat slijpen. Je kunt hiervoor bijvoorbeeld terecht bij . Voor je begint met het onderhoud wacht je altijd tot het mes van de grasmaaier volledig stilstaat. Vervolgens verwijder je de bougie. Ik wilde gisteren het mes van mijn grasmaaier slijpen, maar ik kreeg het mes niet los! Gildestraat te Naaldwijk.


Honda grasmaaiermessen , . Je staat er niet vaak bij stil, maar een grasmaaier is onmisbaar. Wacht tot het mes volledig stilstaat, haal bij een elektrisch model de stekker uit het stopcontact,. Nooit zelf gaan lassen aan het mes , dit is levensgevaarlijk!


Maak uw keuze uit onze topmerken HONDA ,VIKING, STIGA. Een jaarlijks onderhoud van je grasmaaier voorkomt heel wat problemen. Als het vochtig is, blijft het gras aan de messen zitten en kan het ook in de motor .

Reinig je grasmaaier na elke maaibeurt en slijp de messen één keer per jaar. Waar moet je nog op letten bij het onderhoud van een grasmaaier ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts