vrijdag 13 november 2015

Mottenballen kruidvat

Je kunt de mottenballen gebruiken in kledingkasten en kledingzakken. Lees vóór gebruik eerst het etiket en de . Sinds ik verschillende mottenvallen (en ook mottenballen ) heb geplaatst en de brandhaard uit . Bescherm uw kleding tegen motten met de mottenballen van Roxasect. Helaas zijn mottenballen niet meer van deze tijd.


Mottenballen zijn kleine witte balletjes die langzaam verdampen.

Of ze waren allemaal uitverkocht. Toegevoegd na minuten: Heb alle kleren al buiten gehangen de kasten uitgesopt en gespoten met insektenspray. Ik heb van die houten blokjes opgehangen . Oorspronkelijk gepost op kruidvat.


Nu lees ik net dat mottenballen gevaarlijk kunnen zijn. Je hebt ze van Roxasect, geurballen (staat dus niet mottenballen op). Online bij Albert Heijn al je boodschappen thuisbezorgd of ophalen.


Ontbrekend: kruidvat waar koop je mottenballen met andijvie? Gewoon bij de kruidvat ofzo.

Al zou ik trouwens niet kiezen voor huis- tuin- en keukenmiddeltjes maar gewoon de ongediertebestrijder van de . Ik stelde vast dat ik nog nooit mottenballen , laat staan mottenpapier had. Ik woon in een oud huis en heb geregeld motten in mijn kledingkast. Cederolie is erg goed om ze weg te houden en en ruikt prettiger dan mottenballen.


Bij ons vindt u alle informatie over motten en middelen voor het bestrijden van motten. Voorkom onnodige kosten met anti mot middelen. Ouderwetse mottenballen bevatten een chemische stof die tegenwoordig verboden is. Vergelijk meer Ongediertebestrijding aanbiedingen op . Je kunt motten (insecten) bestrijden met mottenballen.


Stop een paar van die dingen in de . Beschermt kleding in de kledingkast gedurende minimaal maanden tegen motten en mottenlarven. Zijn ouderwetse (chemische) mottenballen niet de meest efficiente oplossing? Kruidvat verkoopt ze onder de naam geurballen. Ook vallen gekocht bij de kruidvat. Oma deed het ook al zo, samen met wat mottenballen natuurlijk.


Vroeger kon je mottenballen kopen, maar deze zijn tegenwoordig verboden in verband met de chemische stoffen die gebruikt werden in mottenballen. Erg mee eens - Mee eens - Beetje mee eens - Neutraal - Beetje mee oneens - Mee oneens - Erg mee oneens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts