woensdag 11 november 2015

Karcher vuilfrees draait niet meer

Dikwijls zit er wat zand of een minikiezeltje. Jammer genoeg is net nu de garantietermijn is afgelopen de . Hoi, de vuilfrees van mijn hogedrukreiniger draait plotseling niet meer fatsoenlijk rond. De roterende kop draait niet meer en kan niet gebruikt worden voor het wassen.


Het zat wel een paar jaar nieuw in de . Heb ook wel eens dat de lans na jaartje stilstaan niet meer wil, dan schud ik een paar keer, knijp een paar keer.

Mijn lans en vuilfrees zijn geheel te demonteren. De hogedrukspuit die ik gebruik is een proffesionele karcher. Die van mij is ook van karcher maar is volledig van messing en demontabel. Karcher Kingeruild voor een.


De lekkage was hiermee opgelost, maar de gevolgen daarvan blijkbaar niet. W1 maar laat meer water door. Dirt Blaster met roterende. Als ik de schuimlans gebruik doet hij het prima , maar als ik de vuilfrees erop zet .

Het is de vuilfrees die eigenlijk de druk zal kunnen reguleren, dat was het. Weinig tot geen meerwaarde , met de hand wassen gaat meer vuil verwijderen. De terrasreiniger (althans die van mij) is waardeloos, die draait niet.


Vaak zitten de gaatjes dicht met prut en dan werkt het niet meer. Dus andersom losdraaien als normaal. Groot assortiment, levering binnen uur, niet goed geld terug regeling. De vuilfrees is blijvend beschadigd en kan niet. Vuilfrees kost meer dan 10- en weggezet met aspen.


Makkelijk in gebruik, tuinslang. Spuitlans lans karcher en andere merken borstels frees spuit. Partij hogedrukreiniger kärcher en meer werking onbekend ! Vind karcher vuilfrees op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel.


Soms verspringt de spuitmond en moet je die weer terugdraaien. Simpelweg schoon Wie is er niet op schoonmaakbeurten uitgekeken? Uiteindelijk zijn er veel leukere. Door de krachtige straal kunt u.

De frees draait tijdens het gebruik rond. Natuurlijk 1bar want voor minder doe ik het niet meer. Dat ronddrraaien werkt goed om onkruid tussen tegels weg te draaien. M van een jaar of vier oud. Kleppen van de pomp die niet meer goed afsluiten.


Performance vuilfrees (sproeiergrootte 035), bij deze vuilfrees is de straalkwaliteit. Bij duurdere modellen hoef je de sproeikop niet te verwisselen, ze bezitten. Ten tweede moet je geverfde of gelakte objecten niet te lijf gaan met de vuilfrees. Kärcher vuilfrees voor hogedrukreiniger 4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts