maandag 16 januari 2017

Mottenballen etos

Plaats de geurloze Kruidvat Mottenballen in je kast en bescherm je kleding maanden tegen motten en mottenlarven. Gebruik Kruidvat Mottenballen veilig. Je kunt de mottenballen gebruiken in kledingkasten en kledingzakken.


Lees vóór gebruik eerst het etiket en de . Toegevoegd na minuten: Heb alle kleren al buiten gehangen de kasten uitgesopt en gespoten met insektenspray.

Ik heb van die houten blokjes opgehangen . Online bij Albert Heijn al je boodschappen thuisbezorgd of ophalen. Ik stelde vast dat ik nog nooit mottenballen , laat staan mottenpapier had. Volgens mij de Etos en Kruidvat te krijgen. Houd je kleding mottenvrij. Hoi,Wij hebben geurballen tegen motten in de kast liggen (merk Kruidvat).


Nu lees ik net dat mottenballen gevaarlijk kunnen zijn.

Verkoop door: Weekendwebshop. Roxasect mottenballen 1gr. HGX mottenballen zijn de oplossing om eenvoudig motten, mottenlarven en nachtvlinders te bestrijden.


Motten en nachtvlinders voeden zichzelf met kleding,. Een andere afbeelding melden Meld de aanstootgevende afbeelding. C3H6O, drogist (bv etos ) of verfhandel. C6H4Cl drogist, supermarkt.


H-papiertjes, dierenwinkel. Ik woon in een oud huis en heb geregeld motten in mijn kledingkast. Cederolie is erg goed om ze weg te houden en en ruikt prettiger dan mottenballen.


Ouderwetse mottenballen bevatten een chemische stof die tegenwoordig verboden is. De producten zijn te koop bij o. Steeds verrassen altijd voordelig. Ontbrekend: mottenballen hg reinigingsmiddelen online bestellen bij de.


Hg X Spray Tegen Bladluizen 400ml.

Heeft deze recensie je geholpen? Helaas hebben wij niets gevonden voor etos. Etos Deet anti-insecten spray.


Vroeger kon je mottenballen kopen, maar deze zijn tegenwoordig verboden in verband met de chemische stoffen die gebruikt werden in mottenballen. Probeer eens in de groenbak mottenballen te doen. Vergelijk meer Ongediertebestrijding aanbiedingen op Beste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts