woensdag 21 februari 2018

Vliegenspray recept

Giet alles in de sprayflacon en je vliegenspray is klaar. Ik heb paarden die vliegenspray nodig hebben en zou dan om de week. Op de crea site van Dabo staat zelfs een recept die op een clinic is . Wie weet een recept om zelf anti- vliegenspray te maken.


Ik ben al een tijdje opzoek geweest naar een recept voor vliegenspray , gisteren vond ik er een en vandaag heb ik hem getest. In ruitershops zijn veel dure sprays en smeersels verkrijgbaar tegen vliegen.

Wist je dat je zelf ook spray tegen vliegen kunt . Vliegen, dazen en andere insecten. Goede morgen, Het vliegenseizoen staat weer voor de deur! Daarom vroeg ik mij af of jullie je recepten om vliegenspray te maken en jullie . Recept (voor liter vliegenspray ). Maar kun je zomaar alles op je paard sprayen? Bescherm je paard tegen insecten met je eigen zelfgemaakte vliegenspray.


Ik vertel je alles over hoe. Graag deel ik een recept van een goed werkende vliegenspray voor paarden!

Zelf antivlieg maken is goedkoper dan het kopen en het is ook nog niet eens zoveel werk. Er zijn verschillende recepten voor, hieronder heb ik er . Op de wei of tijdens het rijden in de buitenbak of in het bos . Bekijk hier wat ingrediënten die je kunt gebruiken en welke je zeker niet moet gebruiken voor je dazenspray! Ik maak zelf regelmatig zelf vliegenspray , vandaag deel ik mijn recept met jullie. Dit is een recept die ik gewoon lekker makkelijk vind en fijn . Via Jill van de Wetering kwam ik aan dit recept : Hele sterke thee zetten (gewone pickwick english blend 4-zakjes in een pot) Voor ongeveer . Met het mooie weer worden de insecten ook weer actief.


Prima, maar wel graag uit onze buurt en die van onze honden en paarden! Daarom heb ik voor jullie een DIY over hoe je zelf vliegenspray kan maken. Dit recept is voor liter vliegenspray en is ook te gebruiken bij een . Je kunt zelf ook vliegenspray maken. Tijd om jou en je paard te beschermen. Ik meng deze met de Dazen Weg voor een super goede anti- vliegenspray bij het paard.


Dan is het tijd voor nieuwe. Helaas is vliegenspray niet het goedkoopste product in ruitersport zaken, dus hierbij mijn eigen vliegenspray. Weg met die steekvliegen – recept vliegenspray Paarden Oppas Service .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts