dinsdag 11 februari 2014

Orchidee stekken keiki

Als er een plantje uit een slapend oog van een bloemstengel groeit noem je dit keiki , groeit het aan de basis van de plant spreek je van zijscheut. Phalaenopsis is nog steeds een topper in onze huiskamers. Deze meest gemakkelijke en dankbare orchidee kan tot drie maal per jaar bloeien.


Tuinforum onderwerp: Stekken Van mijn orchidee. Nu zou ik graag die jonge orchidee in een pot planten, maar ik heb.

De jonge orchidee die aan de moederplant zal groeien noem je een keiki. Om de plant te stimuleren om een keiki te maken maak je gebruik . A dendrobium orchid is one which is likely to produce a keiki (baby plant) . Een orchidee bloeit enorm lang. Na de bloei kun je hem verzorgen. Knip de takjes terug net boven het.


Zij krijgen het al jaren voor elkaar om orchideeën. Janneke, dit is een zogenaamde Keiki.

En wat heb je aan een nieuwe keiki als je oude plant doodgaat? Orchidee in de kijker: Angraecum orchidee. De keiki hebben we een paar dagen geleden zelf een pot gegeven in orchideeen substraat. Van de soort ben k niet 1percent zeker maar ik . Ik hou ook wel van orchideeën. Zou dit een toekomstige keiki kunnen zijn?


Heb die geprobeerd te stekken , hihi maar dat werkte niet! Daardoor weten veel orchideeënliefhebbers ons te vinden als het om de . Ik heb een wat oudere orchidee (phalaenopsis) die het best goed doet,. Bedoel je stekken of iets dergelijks?


Nu is dat misschien eerder regel dan uitzondering bij orchideeën , maar. En, nee, geen stek voor mij, dan moet ik zelf buiten slapen, en dat is . Plantenvermeerdering door stekken enten en oculeren. Een van deze manieren is het stekken van planten. Hoe stek je het beste rozen?


Zou het kop stekken ook lukken ook als je geen stekpoeder gebruikt? How to Make 1Orchids From One Without Keiki PasteClassy .

Het gaat er niet zachtzinnig aan toe, maar de orchidee kan wel wat lijden. Kamerplanten verzorging, deel Stekken , Marcotteren en Enten. Dit is een keiki , een jonge plant.


De meest gekochte orchidee . Goh het heeft zelfs zo`n mooie naam, keiki. Découvrez comment séparer un keiki de votre orchidée et obtenir une nouvelle plante gratuitement. Lilac stekken - Verwijder een deel van het gebladerte . De betekenis van een Black Orchid Black orchideeën zijn populair in. Luchtfoto cuttingsAerial stekken kunnen uitgroeien tot nieuwe voorraad bij de.


Keiki is gemaakt om te reproduceren stock.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts