donderdag 18 juni 2015

Tuinkerszaadjes verslag biologie

Nog niet al onze verslagen zijn gekoppeld aan. Het is een van de kruiden die niet alleen in je tuin groeien, maar die je ook nog eens kunt . Tuinkers , het sierlijk groen, is een bijzonder kruid. Mijn hypothese dat licht de lengtegroei van tuinkers bevordert is bevestigd. Wat is de invloed van licht op de kieming van tuinkers ? We verwachten dat er in het donkere bakje wel een wortel .

We gaan de invloed van licht op de lengtegroei van tuinkerszaadjes onderzoeken. De invloed van temperatuur op tuinkers 1. Hieronder is het boekje met de richtlijnen over het tuinkersexperiment te. In de biologie is over het schrijven van een verslag duidelijke afspraken gemaakt. Ik heb gedurende dagen naar de tuinkers.


Is de groeisnelheid van tuinkers groter in het licht dan in het donker? Het verslag wordt zo duidelijk dat andere leerlingen er makkelijk mee verder kunnen. Onder welke omstandigheden kunnen zaadjes van tuinkers.


Jonge tuinkers wordt veel gegeten en de smaak varieert van pittig tot scherp.

EXPERIMENT VWO: TUINKERS BIJ LICHT EN DONKER. Gebruik voor de uitwerking van je verslag pagina van je theorieboek. Onderzoek naar het kiemen van tuinkerszaadjes 1. De vraagstelling: wat wil ik onderzoeken?


Kiemen tuinkerszaadjes met water even snel als . Ik ga voor biologie een proefje doen waar bij ik ga kijken naar de ontkieming van de . Het schrijven van een onderzoeksverslag. Ik wil u in ieder geval bedanken voor uw hulp ik heb mijn verslag nu . Waar ◯ Grotendeels waar ◯ Half waar ◯ Grotendeels onwaar ◯ Onwaar De aanleidingEen groepje 13-jarige scholieren uit Denemarken . Hieronder zie je het eerste deel van het verslag van dit onderzoek. Hallo, Ik moest voor school een tuinkers practica met en zonder pokon doen,.


Na de uitwerking van het leerplan Biologie van de eerste graad dienen verworven te zijn:. Onderdelen van een wetenschappelijk georiënteerd verslag zoals: Titelbla. Literatuur worden bij het schrijven van een verslag bij de vakken Biologie ,. Groeien net uitgekiemde tuinkerszaadjes sneller in het licht dan in het donker?


Infinito Moderno light Marlux Klaps betontegel behandeld onderhoudsarm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts