dinsdag 15 december 2015

Dap900 marktplaats

Vind dap 9op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Weinig gebruikte dual action polijstmachine voor boot of auto. Dap 9polijstmachine met diverse polijst accessoires.


Ik heb deze set ooit voor 2euro gekocht. Eenmalig gebruikt en daarna jaar in de .

Koop en Verkoop Auto Accessoires op Marktplaats. Aanhangwagens, Navigatiesystemen, Dakdragers en meer tegen een aantrekkelijke prijs! Koop of Verkoop polijstmachine op Marktplaats. DAP 9Vpoetsmachine Dual Action zéér compleet nieuw!


Mijn auto gaat gewoon door de . DAP 9vprofessionele polijstmachine met toebehoren. De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Gratis verzending na bijna tien jaar tijd en meer dan 50.

Palladium versterkers verkocht te . Dap 9aan een kant is een condensator kapot dus die moeten vervangen worden zitten kleine kosten aan maar gaat weg wegens overcompleet. Te koop, zo goed als nieuwe poetsmachachine, 1x gebruikt, dap 9, exenctrisch, en toerental instelbaar. Tevens diverse pads, waarvan de . Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder . Te koop dap 9-zgan dap9weinig gebruikt -nieuwe tas -steun -nieuwe koolborstels -kleine plaat -zgan pads hex -chemical guys v3 . Versterker DAP-9Palldium Zilver.


Heel weinig gebruikte dap9poets machine. De dap9vheeft een verbeterd ontwerp met meer ergonomie. Het langere ontwerp zorgt . Dit complete DAP9pakket bevat alles wat je nodig hebt om de lak van je auto weer in showroomstaat te krijgen. Ontbrekend: marktplaats.


Ik wil een dezer dagen de Dap 9met toebehoren (pads en polijstmiddelen) bestellen. Tot op heden heb ik er steeds eentje geleend en wil er . Heb je deze al op Marktplaats staan? Waarschijnlijk ben je de DAP daar zo kwijt. Hier zitten veel mensen die al in het bezit zijn van een .

Compleet starterspakket voor de DAP9met Monello Raffini polijstmiddelen en Monello foam pads. Heren, Had ook een PM van Michiel m. Heb hem ook te kennen gegeven dat ik me vereerd voel dat men mij hier voor . Heb zelf ervaring met de DAP900. De DAP5starterskit basic bestaat uit. De Dap9Plus Starterskit Deluxe is een uitgebreid pakket .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts