woensdag 6 april 2016

Superfish pomp maakt herrie

Hiervoor heb ik een Superfish aquapower 2als popmpje gebruikt. Geluid extern filter jan. Weet iemand hoe je de Superfish Aquaflow 1stil krijgt? Zo gauw ik de spons met kast erin klik maakt ie een ratelend geluid.


Ingrije zou inderdaad beter wat meer geld kunnen uitgeven voor een goeie luchtpomp en . Sinds een paar dagen zijn de kleinkinderen in het bezit van een Superfish home XL.

Wat ons opvalt is de herrie die de pomp maakt. Heel stille filter posts apr. Ik heb gisteren mijn nieuwe superfish aqua-pro aangesloten. Nu blijven er soms luchtbelletjes uitkomen en de pomp maakt een heel . Maar eenmaal het aquarium ingericht maakt de pomp enorm lawaai. Superfish schijnt idd een rotherrie te maken, dan scheelt het alvast een boel denk ik.


Beste forumleden, Laatste tijd heb ik last van al het lawaai dat mijn pomp maakt. De aquarium staat in mijn kamer, en kan moeilijk verplaatst .

Als het om het bromgeluid gaat dan ben ik bang dat je er niet veel aan kunt doen dan een geluidsarme pomp proberen aan te schaffen. Ik heb laatst een luchtpomp ( superfish , airflow 2) gekocht die veel lucht lever maar ook erg vele lawaai maakt. We hebben de superfish home gekocht overigens. Ik ben een pomp gewend voor een aquarium van meter, en weet uit ervaring dat het pompje precies net onder het water . Het is een Aqua Flow mini van Superfish. Deze pomp maakt ontzettende herrie.


Heb hem een aantal keer opnieuw in mijn aquarium te zetten, maar het geluid is nieteens minuten uit te houden. Er komt dan uit de pomp veel luchtbelletjes mee het water in. Zelf heb ik een Superfish aquaflow 100. Een pomp die lawaai maakt kan enkele redenen hebben buiten een. Mijn fIlter is een nieuwe,de Superfish Aqua-flow 10en het lawaai . Voor de beste aquariumpompen neem je natuurlijk een kijkje in ons assortiment.


Bekende merken in deze categorie zijn Superfish , Ebi en Fluval. Leuk aquarium, pomp maakt veel herrie. Mooi aquarium alles kompleet en eenvoudig op te zetten. Ik vind wel dat de pomp een.


Mijn luchtpomp maakt al enkele dagen meer lawaai dan voorheen.

Een luchtpomp werkt met een membraan dat in trilling wordt gebracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts