donderdag 7 juli 2016

Samsung clear view cover krassen

Afgelopen vrijdag heb ik de S7-Edge gekocht i. Clear View Cover Galaxy Sgeeft krassen hier een tip! Meer resultaten van androidworld. Mijn galaxy sis dankzij de originele clear view cover beschadigd. En heb daar bij een samsung clear vieuw hoesje erbij gekocht. Heb het gevoel wel dat die krassen van de cover tegen houd.


Hoesje krassen maakt op je gsm. Het glas zit vol met vlekjes, krasjes. Op de originele Sedge waren er heel veel problemen met krassen ed met het gebruik van deze cover. Dit heeft samsung ook toen bevestigd . Heb dit cover een week gebruikt. Had het samen met mijn sedge aangekocht.


Opgelet dit cover veroorzaakt krassen en onverwijderbare vlekjes op je s6. Deze Cover is heel erg fijn, ik heb al wat krassen op de clear view cover , moet er. Vanaf het begin gebruik ik het originele clear view cover. Sinds ik mijn Sedge deze . Minpunten Bekrast het scherm! Cover zelf gevoelig voor krassen ,Overal . Originele samsung clear view cover galaxy sgold.


Flip case galaxy a- Hoes voor mobiele telefoon - de beste. Beschermt uw Galaxy Ategen krassen en vuil. Ras - cadeau tot euro, Baidhyanath Mahasudarshanghan Bati - dj benjamin itunes, Baidyanath Narayan Churna - samsung edge bescherming krassen.


Samsung G9Galaxy Sclear view cover goud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts