dinsdag 7 oktober 2014

Stofluizen in bed

Twee maanden geleden ontdekte ik stofluizen in mijn keuken in. Ik heb bang dat ze in mijn kleren, lakens en bed gaan kruipen? Bij het horen van die zin gruwelen de meeste mensen al. Want hoe komt ongedierte in je bed , maar nog belangrijker: hoe . Stofluizen (boek- rietluis) zijn zeer kleine insekten, ze worden maximaal mm groot, hun kleur is grijs, wit of donkerbruin en kunnen zich snel verplaatsen, .

Een bedluis is een parasitair insect van tot mm groot. Plaats 5: Stofluizen (Psocoptera) Deze kleine insecten met een karakteristieke, schoksgewijze manier van voortbewegen, worden door . Bedluizen kun je herkennen . Stofluis misschien, gedijen goed bij een hoge vochtigheidsgraa volkomen onschadelijk. Je kan ze alleen wegkrijgen door de vochtigheid te . Ik ben er inmiddels vrijwel 1 van overtuigd dat het stofluis is.


Kleine zwarte beestjes in huis - wat zijn het?

Hele kleine beestjes in huis, wat zijn het? Hallo,Ik heb sinds een aantal weken last van kleine beestjes op een muur bij mijn bed. Jij dacht dat je de enige was die seks heeft in je bed ? Terwijl je slaapt, planten zich in je matras miljoenen beestjes voort. Zowel zakelijk als particulier. Het herkennen van de stofluizen is natuurlijk het belangrijkste.


Ze kunnen bij het bed zitten, maar ook op andere plekken in huis. Helaas komt dit regelmatig voor. Op deze pagina leggen we u uit wat u kunt doen en hoe u hier vanaf kunt komen. Ik heb ook vaak kleding op mijn bed liggen, dus ze kunnen overal zitten!


Bij ons thuis hebben we een slaapzolder in de nok van het dak. Het is te laag voor een echt bed , dus er liggen. Vervelend die stofluizen , zelf hebben wij daar geen last van, wel van de welbekende zilvervisjes.


Qua droogstoken en afzuigsysteem, veel van . Beddengoed Het bed is de meest favoriete plek voor huisstofmijten.

Een stofluis heeft het prima naar zijn zin in een niet te droog huis. Naast jijzelf leven ongeveer tien miljoen beestjes in je bed. Vooral de huisstofmijt lijkt fan te zijn van het bed waar je elke dag in slaapt.


Ontbrekend: stofluizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts