woensdag 27 september 2017

Anti honden plassen

Misschien een anti geur middeltje gebruiken. Heeft iemand een oplossing zodat de honden er niet meer tegenaan plassen ? Er plassen geregeld honden tegen onze gevel en die van onze buren. Nu hebben we allebei al een papier buiten gehangen, maar dat heeft geen effect, . Er wordt steeds tegen ons huis aangeplast door een hond (en).

Helaas zie ik het nooit gebeuren dus kan degene ook niet aanspreken. Welke geuren vind een hond onaangenaam? Wat als een vreemde hond over je heen wil plassen ? Waarom op kleden en tapijt willen plassen ? Tegen het plassen van honden helpt het niet. De geur is voor mensen ook . Wil je dat je hond trainen op plassen met de anti plas spray hond ?

Vergelijk en betaal de laagste prijs op bij 123Tinki. Ik heb last van reutjes die elke keer tegen mijn buxus aan staan te plassen. De buxus zal dit niet overleven. Het is niet mijn hond ) Bestaat er zoiets als een antihond -spray of iets dergelijks ? Ik ben zeker geen hondenhater maar dit gaat te ver. Wat kan ik doen om die geur te neutraliseren zodat de honden er niet meer tegen aan plassen.


Want volgens mij gaan meer honden dat doen . Wie weet een onschuldig middeltje hiertegen? Als je je hond in huis ziet plassen of een natte urinevlek vindt, dep de plek dan direct met een schone handdoek. Bij de ingang van de flat ligt zeer regelmatig een plas tegen de muur. Je hebt speciale anti - hondspray , te koop bij tuincentra.


Er zijn meer dan oorzaken bekend van veel drinken en plassen bij de hond. Haal nooit de waterbak van uw hond weg. Dat kan leiden tot nierfalen. Ontbrekend: anti Hondenplas vernielt het gras - wat te doen?


Een hondenplas op het gazon geeft een lelijke dode plek.

In de plas zit ureum, een . Heerlijk geurende spray voor het afleren om binnen te plassen of te poepen bij honden en katten. Bruikbaar op meubels, tapijten, enz. Ook doeltreffend bij jonge.


Ontdek hier alles over Terugplasverf in Belgiƫ Anti urine coating. Is dit ook geschikt tegen honden die tegen mijn gevel plassen ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts